Pokud máte změnu v RŽP stačí nám zaslat email s informací o této změně na info@makro.cz. Veškeré změny můžete udělat také osobně na pultu Služeb zákazníkům. E-mail u Vaší karty si můžete změnit také na našich webových stránkách, následně je ještě nutné potvrdit tuto změnu v nově nastaveném emailu. Tato změna se promítne v registraci během následujících 4 hodin. Telefonní číslo je možné změnit nebo doplnit pouze osobně na pultu Služeb zákazníkům.
Pomohla Vám tato odpověď? Dejte nám palec nahoru nebo palec dolů ať víme, že tuto odpověď máme lépe připravit. Vaše podněty nám také můžete zaslat na info@makro.cz
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit