Mé údaje u registrace nejsou aktuální, jak je můžu změnit?

Změněno dne Čt, 13 Červen v 4:53 ODPOLEDNE


Pokud máte změnu v RŽP stačí nám zaslat email s informací o této změně na info@makro.cz. Veškeré změny můžete udělat také osobně na pultu Služeb zákazníkům. E-mail u Vaší karty si můžete změnit také na našich webových stránkách, následně je ještě nutné potvrdit tuto změnu v nově nastaveném emailu. Tato změna se promítne v registraci během následujících 4 hodin. Telefonní číslo je možné změnit nebo doplnit pouze osobně na pultu Služeb zákazníkům.


Pomohla Vám tato odpověď? Dejte nám palec nahoru nebo palec dolů ať víme, že tuto odpověď máme lépe připravit. Vaše podněty nám také můžete zaslat na info@makro.cz


Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod
Je požadována verifikace pomocí CAPTCHA.

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit