Reklamace

Modified on Thu, 3 Nov, 2022 at 11:35 AM

Veškeré informace týkající se reklamací naleznete v našem reklamačním desateru

  1. Když budete mít pocit, že zboží, které jste u nás zakoupili, není v pořádku, dejte nám o tom hned vědět. Mějte při tom, prosím, na paměti, že u nás nakupujete v postavení podnikatele a tak se na nás nevztahuje zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Ničeho se ale nebojte, i u nás Vám dáme záruku na zboží v délce 2 roky, pokud na faktuře, obalu nebo v návodu není uvedeno jinak (především potraviny s omezenou lhůtou spotřeby).

  2. Reklamovat zboží můžete na kterékoliv z našich prodejen MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o. (dále jen „makro“) v České Republice.

  3. Pro přijetí reklamace budeme potřebovat Vaši zákaznickou kartu a fakturu. Nemůžete fakturu najít? Nevadí, naši pracovníci ji v systému rádi dohledají, ale může to chvíli trvat. Váš úsměv a trpělivost jim hledání jistě ulehčí.

  4. Zboží nám, prosím, přineste kompletní a čisté. Vyhnete se tak riziku, že zboží nebude do reklamace přijato. Pokud máte i původní obal, všem se nám s výrobkem bude lépe manipulovat a snížíme tím riziko případného poškození, například na cestě do servisu.

  5. Budeme se vždy snažit, aby Vaše reklamace byla vyřízena co nejdříve. Pokud nepůjde rozhodnout ihned, reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dní, pokud se spolu nedomluvíme jinak.

  6. Jakmile reklamaci posoudíme, budeme Vás kontaktovat. Pro vyzvednutí budete potřebovat Vaši zákaznickou kartu a reklamační protokol. Budeme rádi, když si vyřízenou reklamaci vyzvednete co nejdříve.

  7. Pokud si stále nebudete jistí tím, proč vaše reklamace nebyla uznána, požádejte pracovníka recepce o sepsání dotazu na regionálního pracovníka, který má reklamace na starosti a rád Vám vše dovysvětlí.

  8. Pro reklamace zboží zakoupeného na našich čerpacích stanicích makro máme trochu jiná pravidla. Všechny potřebné informace najdete v Reklamačním řádu pro nákupy zboží na čerpacích stanicích společnosti makro. Ten je k dispozici na každé čerpací stanici, nebo na vyžádání na recepci prodejny makro nebo zde.

  9. Pokud se rozhodnete, že zakoupené nepotravinářské zboží chcete vrátit, můžete tak udělat do 30 dní od nákupu. Podmínkou je, že zboží budeme moci znovu prodat, tedy nesmí být rozbalené nebo použité. Některé druhy zboží bohužel vrátit nelze (týká se to například kolkovaného zboží, knih a DVD nebo některé drogerie). Detailní informace a důvody Vám rádi vysvětlí zaměstnanci zákaznické recepce.

  10. Pokud máte jakýkoliv dotaz nebo připomínku k reklamaci, můžete se na nás obrátit na zákaznických recepcích nebo nás kontaktovat na telefonu +420 281 083 083 nebo na mailu reklamace@makro.cz.

Was this article helpful?

That’s Great!

Thank you for your feedback

Sorry! We couldn't be helpful

Thank you for your feedback

Let us know how can we improve this article!

Select at least one of the reasons
CAPTCHA verification is required.

Feedback sent

We appreciate your effort and will try to fix the article