Nejprve je potřeba zcizenou/ztracenou zákaznickou kartu zablokovat, tj. vyloučit její zneužití neoprávněnou osobou. Spojte se telefonicky s naší informační linkou (281 083 083) a nahlaste ztrátu Vaší karty a její číslo. Číslo Vaší zákaznické karty je uvedeno například na fakturách. Kartu Vám okamžitě zablokujeme. K vystavení nové karty je nutná osobní návštěva osoby oprávněné jednat za registrovaného zákazníka. Novou kartu Vám vystavíme zdarma.
Pomohla Vám tato odpověď? Dejte nám palec nahoru nebo palec dolů ať víme, že tuto odpověď máme lépe připravit. Vaše podněty nám také můžete zaslat na info@makro.cz.
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit