Byla mi odcizena zákaznická karta / Ztratil(a) jsem zákaznickou kartu. Jak získám novou?

Změněno dne Čt, 13 Červen v 4:51 ODPOLEDNE


Nejprve je potřeba zcizenou/ztracenou zákaznickou kartu zablokovat, tj. vyloučit její zneužití neoprávněnou osobou. Spojte se telefonicky s naší informační linkou (281 083 083) a nahlaste ztrátu Vaší karty a její číslo. Číslo Vaší zákaznické karty je uvedeno například na fakturách. Kartu Vám okamžitě zablokujeme. K vystavení nové karty je nutná osobní návštěva osoby oprávněné jednat za registrovaného zákazníka. Novou kartu Vám vystavíme zdarma.


Pomohla Vám tato odpověď? Dejte nám palec nahoru nebo palec dolů ať víme, že tuto odpověď máme lépe připravit. Vaše podněty nám také můžete zaslat na info@makro.cz. 

Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod
Je požadována verifikace pomocí CAPTCHA.

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit