Jak můžu reklamovat vadný výrobek?

Změněno dne Po, 8 Leden v 3:11 ODPOLEDNE


1. Když budete mít pocit, že zboží, které jste u nás zakoupili, není v pořádku, dejte nám o tom hned vědět. Mějte při tom, prosím, na paměti, že u nás nakupujete v postavení podnikatele, a tak se na nás nevztahuje zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Ničeho se ale nebojte, i u nás Vám dáme záruku na zboží v délce 2 roky, pokud na faktuře, obalu nebo v návodu není uvedeno jinak (především potraviny s omezenou lhůtou spotřeby). 

 

2. Reklamovat zboží můžete na kterékoliv z našich prodejen MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o. (dále jen „makro“) v České republice.

 

3. Pro přijetí reklamace budeme potřebovat Vaši zákaznickou kartu a fakturu. Nemůžete fakturu najít? Nevadí, naši pracovníci ji v systému rádi dohledají, ale může to chvíli trvat. Váš úsměv a trpělivost jim hledání jistě ulehčí.

 

4. Zboží nám, prosím, přineste kompletní a čisté. Vyhnete se tak riziku, že zboží nebude do reklamace přijato. Pokud máte i původní obal, všem se nám s výrobkem bude lépe manipulovat a snížíme tím riziko případného poškození, například na cestě do servisu.

 

5. Budeme se vždy snažit, aby Vaše reklamace byla vyřízena co nejdříve. Pokud nepůjde rozhodnout ihned, reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dní, pokud se spolu nedomluvíme jinak.

 

6. Jakmile reklamaci posoudíme, budeme Vás kontaktovat. Pro vyzvednutí budete potřebovat Vaši zákaznickou kartu a reklamační protokol. Budeme rádi, když si vyřízenou reklamaci vyzvednete co nejdříve.

 

7. Pokud si stále nebudete jistí tím, proč vaše reklamace nebyla uznána, požádejte pracovníka pultu služeb zákazníkům o sepsání dotazu na regionálního pracovníka, který má reklamace na starosti a rád Vám vše dovysvětlí nebo nám napište na info@makro.cz. 

 

8. Pro reklamace zboží zakoupeného na našich čerpacích stanicích makro máme trochu jiná pravidla. Všechny potřebné informace najdete v reklamačním řádu pro nákupy zboží na čerpacích stanicích společnosti makro. Ten je k dispozici na každé čerpací stanici, nebo na vyžádání na pultu služeb zákazníků prodejny makro nebo zde.

 

 9. Pokud máte jakýkoliv dotaz nebo připomínku k reklamaci, můžete se na nás obrátit na pultech služeb zákazníků nebo nás kontaktovat na telefonu +420 281 083 083 nebo na mailu reklamace@makro.cz.


Pomohla Vám tato odpověď? Dejte nám palec nahoru nebo palec dolů ať víme, že tuto odpověď máme lépe připravit. Vaše podněty nám také můžete zaslat na info@makro.cz.

Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod
Je požadována verifikace pomocí CAPTCHA.

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit