Co mám dělat, když mi chybí na faktuře DIČ?

Změněno dne Čt, 13 Červen v 5:04 ODPOLEDNE


V tomto případě je nutná osobní návštěva na pultu Služeb zákazníku, kde Vám na Vaši fakturu DIČ doplníme a potvrdíme razítkem. 


Pomohla Vám tato odpověď? Dejte nám palec nahoru nebo palec dolů ať víme, že tuto odpověď máme lépe připravit. Vaše podněty nám také můžete zaslat na info@makro.cz. 

Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod
Je požadována verifikace pomocí CAPTCHA.

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit