Jak můžu reklamovat špatně namarkovanou položku na faktuře? Mám chybu na faktuře, co mám dělat?

Změněno dne Čt, 13 Červen v 5:04 ODPOLEDNE


K vyřešení potřebujeme Vaše zákaznické číslo nebo IČO, datum nákupu, na jaké prodejně byl nákup proveden a fotku faktury, na které podtrhněte špatně namarkovanou položku. To vše nám, prosím, zašlete na info@makro.cz. O výsledku reklamace Vás budeme zpětně informovat. 


Pomohla Vám tato odpověď? Dejte nám palec nahoru nebo palec dolů ať víme, že tuto odpověď máme lépe připravit. Vaše podněty nám také můžete zaslat na info@makro.cz.

Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod
Je požadována verifikace pomocí CAPTCHA.

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit