Na vyřízení reklamace máme 30 dní. Pokud budete chtít zjistit aktuální stav Vaší reklamace, můžete nás kontaktovat na telefonním čísle 281 083 083 nebo se vraťte v tomto formuláři šipkou zpět a ve spodní části najdete „Kontaktujte nás“, kam můžete vložit i přílohy a Váš požadavek zde můžete rovnou odeslat. My Vám průběh reklamačního procesu zjistíme.
Pomohla Vám tato odpověď? Dejte nám palec nahoru nebo palec dolů ať víme, že tuto odpověď máme lépe připravit. Vaše podněty nám také můžete zaslat na info@makro.cz.
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit